service reparatii casti de copiat

Conform legislatiei in vigoare produsele beneficiaza de garantie minim 12 Luni. Sunt excluse produsele consumabile: bateriile de exemplu

     Garantia se pierde atunci cand:

                            -   produsul are urme fizice de lovituri, rupturi, crapaturi,

                            -   s-a umblat in interiorul produsului,

                            -   s-au facut modificari de natura tehnica,

                           -   nerespectarea procedurilor de utilizare din manual

     Cum trimit un produs defect in service?

     Va rugam sa ne contactati telefonic la numarul de pe site si sa ne comunicati ce produs ati luat de la noi si care sunt problemele. La telefon se vor stabili exact modul de trimitere in service a produsului.

     Diagnosticarea si remedierea produselor trimise in service

     Casti de Copiat.ro se obliga sa comunice  cumparatorului diagnosticul + masura reparatorie  ce va fi aplicata si estimarea timpului pt remediere defect respectiv reexpediere catre beneficiar in maxim 15 zile de la receptia produsului in unitatea noastra de service conform Legea 449/2003, actualizata. Masurile reparatorii pot fi: depanarea produsului, inlocuirea partiala sau integrala.

     Daca defectul a survenit in urma nerespectarii conditiilor de folosire din manualul de utilizare sau din oricare alta vina decat cele ce tine de producator reparatia se va face contra cost unde vor intra doar piesele inlocuite fara manopera.

Cat dureaza remedierea problemelor aparute?

     Termenul in care noi ne obligam sa rezolvam problema aparuta este de 15 zile lucratoare. In general daca nu este cazul trimiterii la producator, timpul este de 3-4 zile cu tot cu durata transportului, cu conditia sa fie trimis printr-o firma de curierat rapid sau chiar in aceeasi zi daca cumparatorul este din Iasi.

Sunt costuri suplimentare?

     Toate produsele beneficiaza garantie minim 12 luni si eventualele probleme aparute daca nu sunt din vina utilizatorului nu va implica absolut nici un cost suplimentar. Garantia produselor va acoperi costurile interventiei dar NU si pe cele de transport catre noi si inapoi catre dv. 

     Deci interventiile pe perioada garantiei nu implica costuri suplimentare dar beneficiarul va suporta plata transportului catre unitatea de service si inapoi catre client. De recomandat sa trimiteti prin Fancourier deoarece au tarife acceptabile si livreaza destul de rapid.